Necessites ajuda?
Contacta’ns!

Seu Electrònica
El Prat de Llobregat

Has de fer tràmits amb l’Ajuntament?

T’ajudem a fer-ho de forma fàcil i sense perdre temps.

Informe d'integració social

EN TERMINI

Període de presentació:Tot l'any


Objecte:

Renovar la seva autorització de residència temporal (no lucrativa; per reagrupament familiar; treball per compte d'altre; treball per compte propi).

Forma d'inici:
A petició de la persona interessada
Qui ho pot sol·licitar:

El sol·licitant de l'INF03 és la persona estrangera no comunitària major d'edat (o major de 16 anys amb autorització del representat legal) i amb autorització de residència pendent per renovar i empadronada al Prat.

Període de presentació:
Tot l'any
Canal de tramitació:

Telemàticament: Clicant botó TRAMITAR i adjuntant el document de sol·licitud degudament emplenat.

Presencialment: (Es recomana sol·licitar cita prèvia on line)
A l'Oficina d'Informació i Atenció ciutadana (OIAC)
Pl. de la Vila, 1
Horari: de dilluns a divendres de 9 a 13.30 h
De dilluns a dijous de 16.30h a 19 h
Des de l'1 de juliol al 31 d'agost: de dilluns a divendres de 9 a 14h
Tancat les tardes de Dijous Sant i els dies 24 i 31 de desembre
Tel. 933 790 050

Altres: A través de qualsevol dels mitjans establerts en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

Taxes i impostos associats (pagament):
Ajuntament del Prat de Llobregat: servei gratuït.

TIPOLOGIA D'INFORMEIMPORT DE LA TAXA
INF03: esforç d'integració per a la renovació de residencies temporals.gratuït
Unitat responsable de la tramitació:
Ciutadania
Òrgan que resol:
Departament de Benestar Social i Família
Direcció General per a la Immigració del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya
c. de Calàbria, 147
08015 Barcelona
Tel. 012
Observacions:

El temps per elaborar la proposta per part de l'Ajuntament és, com a màxim, de 30 dies hàbils comptats des de la presentació de la sol·licitud. Un cop feta la proposta l'Ajuntament l'envia, conjuntament amb la sol·licitud de l'informe, a la Direcció General per a la Immigració de la Generalitat que l'ha de resoldre en 30 dies hàbils a partir del moment de l'entrada de la sol·licitud de l'informe al registre de la Generalitat.
Les persones que hagin emplenat el camp de telèfon mòbil del formulari de sol·licitud d'informe rebran un missatge de text SMS quan tinguin l'informe emès on s'indicarà l'Oficina de Benestar Social i Família on han d'anar a recollir-lo personalment durant un termini concret. Si passat el termini no el recullen es farà la notificació a l'adreça postal que consti a l'expedient. També rebran la notificació per correu postal les persones que no hagin facilitat el telèfon mòbil al formulari de sol·licitud.

Tràmits destacats