Necessites ajuda?
Contacta’ns!

Seu Electrònica
El Prat de Llobregat

Has de fer tràmits amb l’Ajuntament?

T’ajudem a fer-ho de forma fàcil i sense perdre temps.

Sol·licitud per demanar fulls oficials de reclamació i rètol anunciador

EN TERMINI

Període de presentació:Tot l'any


Objecte:

Facilitar a les microempreses que tenen raó social al municipi fulls oficials de queixa/reclamació/denúncia i rètol anunciador.

Forma d'inici:
A petició de la persona interessada
Qui ho pot sol·licitar:
Qualsevol persona física o jurídica titular d'aquesta activitat, per ella mateixa o mitjançant representació degudament autoritzada.
Període de presentació:
Tot l'any
Canal de tramitació:

- Persones físiques -

Telemàticament: Clicant boto TRAMITAR i adjuntant el document de sol·licitud degudament emplenat.

Presencialment:
    - En la Oficina d'Informació i Atenció ciutadana (OIAC) (Es recomana sol·licitar cita prèvia on line)
    Pl. de la Vila, 1
    Horari: de dilluns a divendres de 9 a 13.30 h
    De dilluns a dijous de 16.30h a 19 h
    Des de l'1 de juliol al 31 d'agost: de dilluns a divendres de 9 a 14h
    Tancat les tardes de Dijous Sant i els dies 24 i 31 de desembre
    Tel. 933 790 050

    - Al Servei Públic de Consum
    c. Major, 23
    De dilluns a divendres, de 9 h a 13.30 h
    Tel. 933 790 050 (extensió 5136)
    Adreça electrònica: omic@elprat.cat
    Horari d'atenció al públic: De dilluns a divendres, de les 9 h a les 13.30 h


- Persones jurídiques -
Les persones jurídiques només podran realitzar aquest tràmit per via telemàtica.

Taxes i impostos associats (pagament):
Servei gratuït
Unitat responsable de la tramitació:
Salut Pública i Consum.
Òrgan que resol:
Salut Pública i Consum
Termini màxim de resolució i notificació:
Immediat

Sol·licituds i documentació complementària



Tràmits destacats