Període de presentació:Tot l'any
Es el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l'Ajuntament que procedeix a realitzar-hi una modificació no substancial.Els criteris per a qualificar la modificació de no substancial, són els disposats a l'article 59 de la Llei 20/2009 de Prevenció i Control ambiental d'activitats en Catalunya, i en l'artícle 53 del Decret 131/2022, de 5 de juliol, del Reglament de la Llei de facilitació de l'activitat econòmica.MODIFICACIÓ D'ACTIVITAT SOTMESA A LLICÈNCIALa modificació no substancial amb efectes per a les persones o el medi ambient, s'ha de comunicar a l'Ajuntament. Aquesta modificació es podrà dur a terme si l'òrgan ambiental considera la modificació no substancial o bé si no es pronuncia en el termini d'un mes.La comunicació d'aquesta modificació, es farà complimentant les dades i la documentació previstes en l'annex II de l'esmentada Ordenança d'intervenció municipal ambiental, de seguretat i de salut pública.La modificació no substancial sense efectes per a les persones o el medi ambient ha de figurar a les actes de control periòdic i no està subjecta a aquesta comunicació.MODIFICACIÓ D'ACTIVITAT SOTMESA A COMUNICACIÓ PRÈVIA:La modificació d'una activitat sotmesa a comunicació prèvia ha de ser comunicada a l'Ajuntament. Si les modificaciones estan relacionades amb la configuració física o les instal·lacions de l'establiment, la informació ha d'incloure una descripció que permeti determinar el seu abast i caràcter no sustancial.En els altres casos, l'ampliació o la modificació de la llicència o la comunicació prèvia estarà subjecta a l'obtenció d'una nova llicència o la formalització d'una nova comunicació prèvia.
L'autoliquidació de taxes s'haurà de tramitar en el departament de Gestió Tributaria, c. Centre, núm. 26-30, planta baixa, tel. 933 790 050, i prèviament a la presentació de la sol·licitud al Registre d'Entrada de la OIAC.Es podrà procedir al pagament, mitjançant ingrés en compte de l'Ajuntament o per codi de barres.
Requisits previs:1. Haver fet el pagament de la taxa associada a aquest tràmit.2. En cas d'activitats ramaderes, prèviament a la realització de qualsevol modificació no substancial, caldrà informe favorable del Departament competent en matèria d'agricultura i ramaderia respecte a les modificacions del pla de gestió de les dejeccions ramaderes, en els supòsits de l'article 21 del Decret 136/2009, d'1 de setembre.Altres:Quan les modificacions de l'activitat comportin un canvi d'annex en la seva classificació de la LPCCA, resten sotmeses al previst a l'article 59 d'aquesta Llei i se subjectaran al règim d'intervenció administrativa que correspongui a la modificació proposada.