Període de presentació:Tot l'any
En cas de disconformitat amb el resultat de l'informe RER, la persona interessada pot presentar una reclamació en el termini de 30 dies comptats des de la data de notificació de la resolució.
En compliment d'allò que preveu la Llei 24/2015, de 29 de juliol, de mesures urgent per a afrontar l'emergència en l'àmbit de l'habitatge i la pobresa energètica (DOGC 6928, de 5 d'agost de 2015), la persona interessada pot sol·licitar l'estudi de l'informe RER que serà favorable si es compleixen els requisits dels articles 5.10 i/o 5.13. Aquest informe, en cas de ser favorable, impedeix la interrupció del subministrament energètic.El temps per elaborar l'estudi per part de l'Ajuntament és, com a màxim, de 60 dies hàbils, comptats des de la presentació de la sol·licitud. Les persones que s'hagin donat d'alta al servei telemàtic idCat mòbil rebran una notificació a través d'aquesta plataforma.Les persones que hagin emplenat el camp de telèfon mòbil al formulari, rebran un missatge de text SMS quan tinguin l'informe emès on s'indicarà on han d'anar a recollir-lo personalment durant un termini concret. Si passat el termini no el recullen, es farà la notificació a l'adreça postal que consti a la sol·licitud. Paral·lelament s'enviarà l'informe RER a la comercialitzadora d'energia de referència que consti a la sol·licitud.