Necessites ajuda?
Contacta’ns!

Seu Electrònica
El Prat de Llobregat

Has de fer tràmits amb l’Ajuntament?

T’ajudem a fer-ho de forma fàcil i sense perdre temps.

Consulta, informació i/o còpia de documents de l'Arxiu municipal

EN TERMINI

Període de presentació:Tot l'any.


Objecte:

Tràmit que permet sol·licitar i autoritzar la consulta i/o reproducció de documentació de l'Arxiu municipal, sens perjudici de les restriccions legals vigents i de les que es puguin establir per raó de la seva conservació.

Forma d'inici:
A petició de l'interessat.
Qui ho pot sol·licitar:
Qualsevol persona.

Als documents que contenen dades de caràcter personal, que afectin a la intimitat i a l'honor o altres supòsits legals, només podrà accedir la persona interessada o actuant en representació de la part interessada. En aquest casos, s'haurà de signar un compromís de confidencialitat a les dependències de l'Arxiu municipal.

Període de presentació:
Tot l'any.
Canal de tramitació:

- Persones físiques -

Telemàticament: Clicant botó TRAMITAR i adjuntant el document de sol·licitud degudament emplenat.

Presencialment: (Es recomana sol·licitar cita prèvia on line)
A l'Oficina d'Informació i Atenció ciutadana (OIAC)
Pl. de la Vila, 1
Horari: de dilluns a divendres de 9 a 13.30 h
De dilluns a dijous de 16.30h a 19 h
Des de l'1 de juliol al 31 d'agost: de dilluns a divendres de 9 a 14h
Tancat les tardes de Dijous Sant i els dies 24 i 31 de desembre
Tel. 933 790 050

Altres: A través de qualsevol dels mitjans establerts en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

- Persones jurídiques -
Les persones jurídiques només podran realitzar aquest tràmit per via telemàtica
Taxes i impostos associats (pagament):
Servei gratuït.
Còpies de documents, segons els preus públics municipals.
Unitat responsable de la tramitació:
Oficina d'Informació i Atenció ciutadana (OIAC).
Òrgan que resol:
L'òrgan resolutori dependrà del contingut concret de la sol·licitud que es formuli.
Termini màxim de resolució i notificació:

Un cop rebuda la sol·licitud, l'Arxiu es posarà en contacte amb la persona sol·licitant per concertar la consulta de forma telemàtica o presencial en un termini màxim de 7 dies.

Efectes del silenci administratiu:
L'efecte del silenci administratiu dependrà del contingut concret de la sol·licitud que es formuli.
Observacions:
per a rebre més informació caldrà dirigir-se al correu electrònic de l'Oficina d'Informació i Atenció ciutadana (OIAC)

Sol·licituds i documentació complementària



Tràmits destacats