Període de presentació:Tot l'any
La Comunicació no es podrà realitzar fins a tenir la confirmació de que s'ha realitzat l'alta o canvi de domicili.
Aquest servei ofereix la possibilitat a la persona inscrita al Padró de comunicar el canvi de domicili a diferents administracions amb un sol tràmit i de forma telemàtica.
Qualsevol persona major d'edat empadronada en el Padró Municipal d'Habitants del Prat de Llobregat i que hagi canviat el seu domicili.
El servei de canvi de domicili es farà de forma telemàtica i, amb un sol tràmit, s'actualitzaran les bases de dades de les administracions destinatàries del canvi: a l'Agència d'Administració Tributària (AEAT), excepte per als autònoms i professionals, a la Direcció General de Policia (DGP), a la Direcció General de Tràfic (DGT), a l’Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS) i a la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS).Els treballadors autònoms i professionals hauran de comunicar el canvi de domicili fiscal a l'AEAT mitjançant la declaració censal model 036.Els autònoms i professionals poden rebre més informació a la pàgina web agencia tributaria