Necessites ajuda?
Contacta’ns!

Seu Electrònica
El Prat de Llobregat

Has de fer tràmits amb l’Ajuntament?

T’ajudem a fer-ho de forma fàcil i sense perdre temps.

Comunicació d'incidències relacionades amb el manteniment de les papereres

EN TERMINI

Període de presentació:Tot l'any


Objecte:

Comunicació de qualsevol tipus d'incidència relacionada amb el manteniment de les papereres instal·lades en la via pública, com pugui ser: la neteja, el buidat i les reparacions.
També es pot sol·licitar que es reposin les papereres fetes malbé, així com demanar la instal·lació de noves papereres en llocs on no hi hagin, sempre i quan es considerin necessàries per afavorir la cura i neteja de la via pública.

Forma d'inici:
A petició de la persona interessada i a instància de l'Ajuntament
Qui ho pot sol·licitar:

Qualsevol ciutadà o ciutadana que detecti una incidència en el manteniment de les papereres instal·lades en la via pública o que consideri necessari la instal·lació de noves papereres.

Període de presentació:
Tot l'any
Canal de tramitació:

Telemàticament: Clicant boto TRAMITAR

Presencialment: (Es recomana sol·licitar cita prèvia on line)
A l'Oficina d'Informació i Atenció ciutadana (OIAC)
Pl. de la Vila, 1
Horari: de dilluns a divendres de 9 a 13.30 h
De dilluns a dijous de 16.30h a 19 h
Des de l'1 de juliol al 31 d'agost: de dilluns a divendres de 9 a 14h
Tancat les tardes de Dijous Sant i els dies 24 i 31 de desembre
Tel. 933 790 050

Telefònicament, trucant a:
Manteniment i Serveis Urbans
Tel. 934 786 221
Horari: de dilluns a divendres, matins de 7 h a 14.30 h

Taxes i impostos associats (pagament):
Servei gratuït
Unitat responsable de la tramitació:
Manteniment i Serveis Urbans

Tràmits destacats