Necessites ajuda?
Contacta’ns!
Seu Electrònica del Prat de Llobregat
Seu Electrònica de l’Ajuntament –
Tens dubtes? Truca’ns al 93 595 44 14
Cita prèvia
Cita prèvia
Informació municipal
Informació municipal
Organs de govern
Tauler de Edictes
Normativa municipal
Normativa en tràmit
Urbanisme
Perfil del contractant
Factura electrònica
Periode mig pagament a proveïdors
Oferta Pública
Subvencions
Calendari de dies inhàbils
Calendari del contribuent
Transparència
Dades Obertes
Registre d'entitats
Tràmits
Tràmits
Tots els tràmits
Finestreta única empresarial (FUE)
Queixes i suggeriments
Cita previa
Validació de documents electrònics
Carpeta ciutadana
Carpeta ciutadana
Bústia de notificacions
Consulta sol·licituds
Tributs i factures
Els meus expedients
Representa
El meu espai - MyGOV
Tancar sessió
Sobre la seu
Sobre la seu
Sobre la Seu electrònica
Certificats digitals
Talls del servei / Incidències
Protecció de dades
Accessibilitat
Català
Castellano
Cerqueu el que us interessa
Seu Electrònica
El Prat de Llobregat
Has de fer tràmits amb l’Ajuntament?
T’ajudem a fer-ho de forma fàcil i sense perdre temps.
| 03/11/2024
15:11:39
Actualizar Hora
Canvi de domicili en el Padró Municipal d'Habitants
EN TERMINI
Període de presentació:Tot l'any
Cita prèvia
Tramitar
Dades generals
Legislació
Documentació
Llei 39/2015:
d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Llei 4/1996:
de 10 de gener, per la qual es modifica la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, en relació amb el Padró municipal.
Reial decret 2612/1996:
de 20 de desembre, pel qual es modifica el Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals aprovat pel Reial decret 1690/1986, d'11 de juliol.
Resolució 9/4/1997:
del 9 d'abril de 1997, de la Sotssecretaria del Ministeri de la Presidència, per la qual es disposa la publicació de la Resolució de l'1 d'abril de la Presidenta de l'Institut Nacional d'Estadística i del Director General de Política Territorial per la qual es dicten instruccions tècniques als ajuntaments sobre la gestió i la revisió del Padró municipal.
Resolució 21/07/1997:
de 21 de juliol de 1997, de la Sotssecretaria del Ministeri de la Presidència, per la qual es disposa la publicació de la Resolució de 4 de juliol, de la Presidenta de l'Institut Nacional d'Estadística i del Director General de Política Territorial, per la qual es dicten instruccions tècniques als ajuntaments sobre l'actualització del Padró municipal.
Reglament (UE) 2016/679:
de 27 d'abril, de protecció de dades personals (RGPD).
Llei orgànica 3/2018:
de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Decret legislatiu 2/2003:
de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
Resolució 29/04/2020:
de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions als ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
Resolució 3/2/2023:
de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonómica i Local, per la qual es modifica la del 17 de febrer de 2020, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del Padró municipal.
Tràmits destacats