Necessites ajuda?
Contacta’ns!
Seu Electrònica del Prat de Llobregat
Seu Electrònica de l’Ajuntament –
Tens dubtes? Truca’ns al 93 595 44 14
Cita prèvia
Cita prèvia
Informació municipal
Informació municipal
Organs de govern
Tauler de Edictes
Normativa municipal
Normativa en tràmit
Urbanisme
Perfil del contractant
Factura electrònica
Periode mig pagament a proveïdors
Oferta Pública
Subvencions
Calendari de dies inhàbils
Calendari del contribuent
Transparència
Dades Obertes
Registre d'entitats
Tràmits
Tràmits
Tots els tràmits
Finestreta única empresarial (FUE)
Queixes i suggeriments
Cita previa
Validació de documents electrònics
Carpeta ciutadana
Carpeta ciutadana
Bústia de notificacions
Consulta sol·licituds
Tributs i factures
Els meus expedients
Representa
El meu espai - MyGOV
Tancar sessió
Sobre la seu
Sobre la seu
Sobre la Seu electrònica
Certificats digitals
Talls del servei / Incidències
Protecció de dades
Accessibilitat
Català
Castellano
Cerqueu el que us interessa
Seu Electrònica
El Prat de Llobregat
Has de fer tràmits amb l’Ajuntament?
T’ajudem a fer-ho de forma fàcil i sense perdre temps.
| 11/12/2023
11:07:22
Actualizar Hora
Autorització sanitària: establiments de tatuatges, micropigmentació i pírcings
EN TERMINI
Període de presentació:Tot l'any
Cita prèvia
Tramitar
Dades generals
Legislació
Documentació
Documentació a aportar
Documentació general
Documentació
Tipus
Presentació
Model
1.- Sol·licitud (adjunta a l'apartat del tràmit).
2.-Document acreditatiu del pagament de la taxa mitjançant l'autoliquidació.
3.- Documentació acreditativa de la formació del personal. Per cadascuna de les persones indicades en la memòria cal adjuntar DNI, diploma de curs de formació higiènic sanitària o equivalent i certificat de vacunació Hepatitis B i Tètanus.
4.- Fotocòpia del contracte amb l'empresa de gestió de residus.
5.- Fotocòpia del full de consentiment informat.
6.- Fotocòpia del NIF de la persona titular de l'establiment.
7.- Memòria descriptiva de les activitats i de les instal·lacions segon model adjunt al tràmit.
8.- Plànol de l'establiment, a escala i acotat, incloent la situació de sales de treball, d'esterilització, distribució de les lliteres, armaris per al material, armaris per a la roba de treball, altres equipaments, punts d'aigua, rentamans, serveis...
9.- Plànol d'emplaçament de l'establiment per al qual es sol·licita l'autorització sanitària.
El plànol el facilitarà l'Ajuntament en el moment de presentar la sol·licitud al Registre General, només caldrà que marqueu el lloc exacte d'on està emplaçat el vostre establiment.
Llegenda
Tipus de documentació a aportar
Opcional
Obligatori
Presentació
Presencial
Electrònica
Ambdues
Tràmits destacats